FAQ
Zgłoszenia chęci uczestnictwa w propozycji może dokonać drużynowy danej jednostki- za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.
Tak, aby zgłosić jednostkę wielopoziomową, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy tylko raz. Podczas jego wypełniania, należy zaznaczyć wszystkie metodyki, jakimi dana jednostka pracuje.
Nie zawsze! Oczywiście dopuszczamy dołączenie do grupy osoby, która nie jest liderem danej jednostki- ale pełni funkcję związaną z programem jednostki, jest np. przybocznym/przyboczną w tej jednostce. Ważne, by w takiej sytuacji nie tylko wysłać wniosek o dołączenie do grupy, ale też przesłać nam o tym fakcie stosowną informację.
Oczywiście, że tak! Jeśli natrafiliście na jakieś ciekawe materiały, filmy, publikacje dotyczące danej EkoInspiracji, prześlijcie je do nas. Dołączymy je do tworzonej bazy, by inni mogli również z nich korzystać.
Zgłoszenia danej jednostki do realizacji propozycji może dokonać jedynie jej drużynowy. Jednakże, w takim przypadku zachęcamy do dodania przybocznego, do grupy na facebooku- tam możecie być razem i działać wspólnie!
Każde zgłoszenie dodajemy ręcznie do właściwej metodyki. Zwykle nowe jednostki pojawiają się na naszej stronie tego samego dnia, ale może to potrwać do kilku dni. Prosimy o cierpliwość, jeśli prawidłowo zgłosiłeś swoją jednostkę, na pewno będziecie dodani do strony.
Niestety, nie jest to możliwe. Do grupy na facebook’u przyjmowani są wyłącznie liderzy jednostek, którzy dołączyli już do projektu. Zachęcamy do zgłoszenia się poprzez formularz zgłoszeniowy i dopiero wtedy do dołączenia do grupy.
W trakcie trwania danego etapu możliwe jest wyłącznie realizowania EkoInspiracji z tego etapu. Jednakże, jeśli chcecie wykorzystać część istniejącej EkoInspiracji do stworzenia własnej, nic nie stoi na przeszkodzie!
Możecie zaproponować nam własną EkoInspirację, a po naszej akceptacji trafi ona do puli EkoInspiracji danego etapu.
Przede wszystkim należy sprawdzić, czy w chwili obecnej rejestracja jest prowadzona. Formularz zgłoszeniowy aktywny jest zawsze w pierwszym miesiącu trwania danego etapu (wrzesień, grudzień, marzec, czerwiec). W pozostałych miesiącach pozostaje on nieaktywny.
Jeśli jest miesiąc, w którym możesz dokonać zgłoszenia, a mimo to, coś nie działa… Spróbuj użyć innej przeglądarki, załadować stronę na komputerze (czasem wersja mobilna jest problemem), a jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami.